Söndag..

Idag var vi upp tidigt, åt frukost och såg starten på vasaloppet, som vanligt slocknade jag efter kanske någon timma och vaknade upp precis innan första gick i mål, så jag såg det viktigaste iaf. Kul även för svenskarna som äntligen tog sin guldmedalj i 5 milen. Såg det mesta av det förutom målgången. Har varit skit trött hela dagen, nästan så man kunde tro att det var en bakis söndag men det var det ju inte.
 
Gillar söndagarna när Beck eller Falk filmerna går, bra svenska filmer. Såg att den senaste Falk filmen går på bio om 2 veckor, skulle gärna se den men måste nog se resten av filmerna först. Får väl försöka ha lite film kvällar nu i veckan så jag kan komma ifatt, så vi kan gå på bion när den går :)
 
Imorn är det äntligen jobb igen, sen är jag ledig på tisdag igen och då ska jag klippa mig. Bort med det långa håret, jag trivs inte så bra med det och vet inte om jag tycker att jag passar i det heller, så en hel del ska av. Måste bara hitta en snygg frisyr som jag vill ha, vet på ett ungefär vad jag vill ha men jag vill ha en bild som jag ska kunna visa. Jag är så dålig på att beskriva så det är bättre om en bild finns.
 
När börjar säsongen för att sälja lägenheter? Borde den inte ha börjat nu?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0