Äntligen måndag..

Inte ofta man säger äntligen måndag, det händer bara när jag jobbar helg och är ledig på tisdagen :)
Helgen har bara bestått av jobb. Delad tur är riktigt tråkigt, det förstör hela dagarna.
 
Till något helt annat, jag vet inte om E gjorde det för att jävlas lite men iaf, han tvättade ihelgen och jag har köpt på mig gaaanska så många nya vita underkläder för jag har förstört så många när jag tvättat dom tillsammans med resten av underkläderna, och nu har jag tvättat de här för sig. Och nu.... är dom inte så vita längre :( Haha, jäkla E! Nu är han portad från min underklädestvätt. Jag tror inte det gör han så mycket.. Han är även skyldig mig nya VITA underkläder, när den dagen händer ska bli kul att se. Men det är inte första gången han har tvättat "sönder" mina kläder..
 
Imorn ska jag ta en lång lång sovmorgon, har inga måsten. Skönt med ledig dag utan att jag måste göra något.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0