Nervös, why?

Idag kom jag upp ganska så tidigt för att vara jag. Sovmorgon för andra :)
 
Varje jäkla gång jag ska åka tåg så blir jag nervös, förstår inte varför. Kan iofs bero på att SJ inte är dom bästa på att hålla sina tider, vilket gör att man kan missa andra tåg/bussar, men ändå. har en känlsa av att jag kommer känna mig ganska så stressad när jag kommer fram till Sthlm, inte för att jag kommer att komma sent utan att E kommer att komma sista sekunden och så ska vi leta efter bussen som går till båten. Och jag avskyr stress. Jag stressar väldigt sällan, jag är alltid klar i tid. Men E, han är tyvärr inte likadan. Och nu hade han möte till 16 så det är ju inget som han kan göra något åt.
Så jag sitter färdig och klar för att egentligen kunna åka men det är en timma kvar tills tåget går. Och jag kan ge mig fan på att lockarna som jag försökt göra i håret kommer ha försvunnit tills jag kommer fram :)
 
Just det, det jag ska ha på mig nästa helg kom häromdan, trist nog var det ett litet hål på den, och "affären"(ebay) jag köpte den ifrån skrev att jag skulle skicka tillbaka den och jag skulle få en ny. Men hålet är dels väldigt litet och sen tror inte jag att nästa kommer att komma i tid. Så jag behåller den istället.
 
Nu ska jag leta efter skor som jag kan ha på mig ikväll, hittade massa skor som jag helt glömt bort att jag hade. Jag som anser att jag inte är någon skotjej har ganska så många skor ändå..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0