Måndag igen..

Måndag igen, det finns bara två gånger jag gillar måndagar och det är när jag jobbat helg.. Annars avskyr jag måndagar. Jag är Jämt trött på måndagar, även om jag sovit ut hela helgen så är jag trött. Och just nu känns det som jag är mer trött än någonsin. Min kropp är seg sen förkylningen och det känns inte som jag återhämtat mig helt efter den. Skit drygt!
Nu vill jag bara att tisdag och onsdag ska gå snabbt så helgen är tillbaka. På fredag åker vi på 23(?) timmars kryssning. Skönt att bara komma iväg lite.
 
Har nog redan planerat resten av årets resor också, måste ha något att se fram emot :) Om jag får som jag vill så blir det Italien maj/juni, Lefkas slutet av juli,början av augusti och sen åker jag gärna till London för där har jag inte varit än. Men det får bli på senare på hösten. Men varför ska det vara så jäkla långt tills den första resan?
Jag har för mycket damp för att vänta tills dess..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0