Ingen bra start...

2 dagar har redan gått i verkligheten, det är helt okej att vara tillbaka på jobbet förutom att jag inte mått något vidare. Igår kväll började jag må illa efter maten och det har hållt i sig och håller fortfarande på. Och min yrsel är fortfarande kvar. Ringde 1177, hon trodde inte det var någon fara, först trodde hon att jag druckit för lite vatten men när jag sa att det inte berodde på det så kunde det vara att jag drack för mycket på en gång. Det är inte ett problem, inte i detta fall :) Håller det i sig så får jag väl ringa vårdcentralen istället.
Snälla Camilla hjälpte mig med mitt sista jobb så jag kunde gå hem lite tidigare iaf. Nu håller vi tummarna att mitt illamående går över tills imorn. Yrseln kan jag klara av, men illamåendet är riktigt jobbigt.
 
Har även ont i hela kroppen efter lördagen, visst att jag gått upp i vikt men jag behöver kanske inte bete mig som en säl när jag ska upp för bryggan. Jag är verkligen inte smidig. Och det märks att jag sällan använder mina muskler, för jag har träningsvärk i armarna, av att dra upp mig själv från bryggan. Jag borde verkligen börja träna och gå ner lite i vikt igen. Jäkla mat till att vara så god. Jag vet ju hur man gör, men första gången är mycket enklare.
 
Nej dags att gå tillbaka till den där satans teorin... Inom kort får ni ett antal svordomar eller


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0