München it is..

Min sambo är ju för himla rolig, det blev ju varken London,Berlin eller Warzawa, igår kom han på att han ville till München så det fick det bli. Jag vill bara åka iväg så det fick bli bra. Ska tydligen finnas god korv där, jag lär ju hitta på något annat att äta annars kommer jag bli toasittandes hela resan (för er intresserade.) Men det blir nog bra, det ska bli skönt att komma iväg några dagar, fredag till måndag blir det. Hotell är inte bokat ännu, tror vi väntar med det några dagar, fanns mer hotell idag än igår så då kan vi likaväl vänta ett tag.
 
Idag har dagen inte vart något vidare spännande, jag avskyr att gå till otacksamma människor, man sliter röven av sig och får inte ett tack.
 
Nu ska jag se Masterchef USA, man kan inte få för mycket utav Gordon ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0