24/9

Varför är måndagar så otroligt jobbiga för? Jag känner mig alltid som en zombie på måndagar och idag har det varit ännu värre. Känner mig fortfarande febrig fram och tillbaka och allmänt små hängig. Och så sov jag lite väl lite inatt. För igår var jag tydligen sympatibakis med E och sov bort väldigt mycket av dagen.
 
Idag har jag bara orkat slipa stolarna, får börja måla imorn, dels för jag känt mig småkass och sen vill jag inte måla när det är för kallt för då torkar det så dåligt.
Har suttit och letat efter tv bänk på de flesta sidor som finns, hittade en på hallsta möbeloutlet, en på jysk. Den på hallsta var snyggare men liite dyrare. Tänkte även att jag ska åka ut till nisses på torsdag när jag är ledig och kolla om de har något intressant. Ska bara försöka hålla mig frisk tills dess.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0