...

Har haft en dag ute på erikslund, var först in till Nisses en sväng för att kolla in rean och se om dom hade någon tvbänk, men icke. Gick därifrån tomhänt, vidare till Ikea och köpte det nödvändiga, ljus av olika sorter.
Vet inte vart jag ska kunna hitta en tv bänk, får väl vänta tills jag hittar på någon jag vill ha. Eller okej, vi vill ha :)
 
Två stolar är iaf nu klara, två kvar, blir ju fasen aldrig klart. De nya gardinerna och löparen kom igår, dom passade bra till kök/vardagsrummet, så nu letar jag även efter kuddfodral i något liknande men ja det är ju också ett jäkla letande. Visst är det kul att kolla runt massa men när man inte hittar något så blir det bara irriterande istället.
Så nu lägger jag ner letandet av allt för ikväll och går och lägger mig istället.
Nu jobbar jag hela helgen, inget jag ser fram emot.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0