Väntetidskillar...

Skrev lite med min kusin för en stund sen. Hon har träffat en kille i 1 år, eller väldigt nära 1 år iaf. Och dom är fortfarande i dejtingstadiet för att han är inte redo för ett förhållande än..
Så skrev hon att hon ger det inte 2 månader till, jag HÖLL på att skriva att hon inte ska ge det 2 månader till men kom precis på att jag är helt fel person att skriva så. Vi ska inte prata om hur lång tid jag har väntat på E och barn. Så jag tog tillbaka det.
Vet inte hur många gånger jag har sagt att nu väntar jag inte längre än så och så många månader eller år. Båda har gått och jag är kvar. Jag har slutat säga så istället.
 
Vad är det med vissa män och vänta? Så låååång tid?
Nu är ju detta två helt olika saker men ändå, förstår det inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0