Trött..

Hur kommer det sig att i vanliga fall när jag ska jobba så är jag ofta inte trött vid den här tiden men somnar till slut ändå, men nu när jag MÅSTE vara vaken så är jag skit trött?!
Ca 2 timmar kvar innan vi måste åka. Jag kommer säkert slockna i bilen, bilen är ett sömnmedel för mig. E tycker inte det är lika kul så han jävlas tillslut och väcker mig genom att säga: Du sover väl inte?! JOOOO!
Men jag får väl sova på planet också.
 
Vi märkte att vi inte får checka in oss på hotellet förrän 15 och vi kommer vara i själva München runt 12 tror jag. Gå runt och släpa på väskorna känns ju sådär spännande. Får väl hoppas på att buss stationen har ett ställe som man kan låsa in sina grejor.
 
Nix, måste göra något annat som inte gör mig trött.. Fårinteförsovaoss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0