Mitt i natten..

Inte nog med att jag ska vara magsjuk, en huvudvärk måste ju komma också, en huvudvärk som tydligen inte botas med någon ipren. Det beror säkert på vätskebrist men jag har tryckt i mig 2 resorb och druckit så mycket jag orkat. Men nu ska det väl snart gå över, det brukar det väl göra efter några dagar? Jag hoppas jag kan jobba ihelgen iaf.
 
Jag har sovit hela dagarna till 18 typ, sen har jag väl mer eller mindre gått från vardagsrummet och sovrummet, vilket gör att jag är vaken nu. Har lite svårt att somna med huvudvärk.
Så när jag ändå är vaken så kollar jag ännu en gång efter 30 årspresent, jag vet väl egentligen vad jag ska köpa så jag vet inte varför jag tvekar... Eller för mig handlar det om endel pengar så jag vill ju vara säker att han kommer tycka om det.
 
E ska laga mat med sitt jobb imorn så han var jättegullig och köpte med sig färdigmat så jag slipper tänka på det imorn, tyckte jag var väldigt snällt av honom :)
 
Sitter även inne på ebay och kikar efter skor, vill ha overknee skor, men så tänker jag att det KAN ju faktiskt finnas bra shopping i München, så jag kanske borde vänta tills dess istället?! Ja så får det nog bli.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0