Ledig helg..

Idag tog jag en rejäl sovmorgon.
E åkte lite efter 11 till öl/whiskey mässan i sthlm.
Jag har gjort sånt som inte borde göras på en lördag, städat och tvättat.
Ikväll har jag sett på speedway gp, Chris Holder blev världmästare, vilket han förtjänade. Så länge inte Nicki vann så är jag nöjd.
 
Känner verkligen inget sug efter alkohol längre, det är ju samma visa varje gång. Går man ut och äter är det trevligare. Visst kan det vara trevligt ibland annars också men man har ju gjort det så många gånger, sen är det rätt skönt att vakna upp pigg på söndagen..
 
Vi satt och tittade lite på lägenheter i sthlm för någon dag sen, vilka priser det är om man vill bo på ett bra ställe. Är ju sjuka priser. Hur har folk råd? Och då bor man inte ens i innestan. Nee jag vill nog bo kvar i Västerås ett tag till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0