Äntligen färdig..

Nu är jag äntligen färdig med allt målande. Nu vill jag inte måla något mer på väldigt väldigt länge. Byrån i hallen är svart och kommer få fortsätta vara det. Ett tag.
Men jag tycker det ser bra ut från håll, tittar man nära på allt så är det lite slarv. Vafan jag är inget proffs.
Undra vad mitt nästa projekt kommer bli? Känns som om jag har slut på rum nu. Resten är för dyrt för att vara värt att ge sig på... Vad tror ni, kommer mitt tjat om att flytta till större kommer snart istället? ;)
 
Elit Vetlanda vann SM GULD, det är dom helt klart förtjänt utav. De var de bästa laget i år.
Jag hoppas på att något annat bolag visar speedwayen nästa år, för csports har enbart krånglat igår och idag, fick stå i 15 minuters kö både idag och igår för att komma i kontakt med dom. Dom löste inget igår så där tycker jag att dom kan ge mig pengarna tillbaka egentligen.
 
Helgen närmar sig, inget planerat, E ska iväg på whiskey och öl mässa på lördag med några vänner. Jag tror jag fortsätter med några nyktra helger till. Är förbaskat skönt att vakna upp pigg på lördagar och söndagar.
Jag väntar till München. OM inte något annat kul dyker upp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0