30/10

Snart har hela denna månad också sprungit iväg, jag hoppas nov-mars också springer iväg. Hade gärna gått i ide dom månaderna. Kyla, usch!
 
E fyller ju år i dec, det är bara 5 veckor kvar tills dess. Håller på att småtjatar på honom att han borde bestämma sig för om han ska ha något eller inte. För om han ska ha något större så är ju våran lgh för liten och någon lokal kanske bör hyras, vilket då borde göras snart. Fast det är ju egentligen hans problem. Och sen kanske folk vill/behöver veta några veckor i förväg. Men men, hans val. Jag tror de flesta av E´s vänner vet hur E är, allt görs helst i sista sekund. Jag är tvärtom. Jag jobbar även den helgen han fyller år, men en jobbarkompis ställer upp och byter helg om jag behövde, så även hon vill ju veta :) Så pleez hurry up E.
 
Hans presenter är ganska så snart klara, har egentligen en sak till som jag skulle vilja köpa men det kanske får räcka med de saker jag köpt redan?! Men 30 är ju 30, man får väl skämma bort dom lite extra då :)
Julklapp tror jag redan jag vet vad jag ska köpa. Påminn mig att när det är dags för mig att skaffa barn att INTE ha sex i februari ;) Jul och födelsedagar på samma månad är dyrt..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0