.....

Jag kan inte sätta ord på hur jag känner ibland. Just nu. Jag vet inte hur jag ska må.
Jag är okej med att vänta ett tag till, men hur länge? Jag vet inte.
Men varför kan vi bara inte göra något med våra liv om vi väntar?
Förra helgen var vi inne på en månads resa, nu är den nere i som kanske 1 vecka. För annars förstör det ju hans åre resa, nya mc köp och hans sommar semester.
 Det är inte jag som ändrar mig. Jag tycker det är skit tråkigt! Jag vill göra något och det nu.

Jag vill åka till malaysia, men för HANS skull åker jag gärna till Qatar för att se Moto gp. Det ser jättefint ut, det gör det verkligen. Men det var inte alls vad jag hade tänkt mig. Men som jag skrivit förut: Mitt liv blev verkligen inte alls som jag tänkt mig.

Jag vet att det är ett jäkla gnällande på denna bloggen för tillfället, men sätt dig i min situation, i några år, sen säg åt mig att sluta gnälla.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0