Människa..

Börjar äntligen känna mig lite mer som en människa. Somnade nog lite efter 5 idag på morgonen. Jag är trött fast pigg på samma gång.
Så på tisdag när jag har en riktig ledig dag från jobbet tänkte jag gå utanför dörren, kika en snabbis på stan och sen hälsa på Ikea med M när hon slutat jobba.

E ringde för första gången idag, oj vad jag saknat hans röst, så jag blev glad när han ringde.. Tänker flyga på honom när han kommer hem :)

Nu ska jag se lite boll, har blivit endel tvtittande under dessa dagar.. Förvånansvärt hur jag ens kommer ihåg hur jag använder benen, säng och soffa hela dagarna långa.
Det ska bli skönt att jobba på onsdag igen..
Dom orden hör ni inte ofta från mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0