Lugnet..

Dagarna i vetlanda gick snabbt, tisdags var vi i kumla på speedway, onsdagen var jag och mamma i jönköping på shoppingtur. Sen blev det torsdag och då åkte jag,eve och sofie upp hit.
Blev lite alkohol på torsdagen men ändå lugnt. Igår hade vi lite mer folk hit och det blev ännu mer alkohol. Några av oss gick ut. Jag köpte väl någon/några för många öl. Någon gång borde man lära sig. Som tur är vart jag inget otrevlig iaf :)
Nu är E i sthlm på Pearl Jam(?) och sover där över natten. Eve och Sofie är ute och åker raggabil. Jag själv tycker inte det är något kul så jag stannar hemma och tar det lugnt. Har städat och tvättat lite, åker ju för tjyven snart till italien, måste ha rena kläder.
Ska göra tacos till mig själv, har blivit väääldigt mycket skräpmat de senaste dagarna och tacos känns inte fullt lika onyttigt :)
 
Jag blir lite smått trött på mig själv och allt detta tjat om barn. Jag måste lägga det åt sidan, det är drygt för mig själv och för E, och alla andra som får höra om det hela tiden. Förlåt för det. För om jag inte lägger det åt sidan så kommer det här inte sluta bra. Måste bara få in det i mitt huvud också. Jag hoppas och tror att E en dag känner sig redo. Och jag får väl helt enkelt vänta tills dess. För en sak vet jag och det är att det är han som jag vill leva med. Så nu ska jag försöka sätta en punkt på den delen ett tag. För våran skull.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0