Yes I am girly..

E tycker jag att jag blivit väldigt "tjejig" av mig, på det dåliga sättet. Mycket prat om vikt från min sida nu. Enligt vågen så väger jag ca 55, jag har pendlat allt mellan 54-56 sen i somras. Men jag känner mig så jäkla pluffsig (om ens ordet finns) Istället för att gnälla så borde jag ta tag i träningen, men jag tror alla förstått att jag inte är så förtjust i träning. Jag tycker det är skönt att gå, men det ger ju egentligen inget alls. Med tanke på hur mycket man går  på mitt jobb så kan de inte göra det. Eller jo kanske om jag skulle sluta gå så kanske jag skulle gå upp i vikt, men det gör inte min kropp tajtare. Det var vad jag ville få fram. 


Idag har det varit en bättre dag humörmässigt. Vi var iväg och handlade, sen gjorde jag nötfärsbiffar med lite bulgur och desto mer sallad till. OCH paprika/chili creme fraiche sås till, jag har blivit helt frälst i det. Så jäkla gott, iaf till vissa rätter. En kunds dotter som lärt mig det. Mumma!

På fredag släpps UFC biljetterna, kan nog vara ganska så kul att se Live, när vi ser på det här hemma brukar vi välja varsin gubbe vem vi tror vinner. Man kan ju tro att den som är inne och läser forum borde vinna men icke jag är fan bra på det :) Det är i sthlm i april... 

Nej fy vad tiden springer i väg på kvällarna. Nu är det dags för sängen igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0