Natt..

Mitt i natten inlägg. Känns inte allt för ovant.
Kom väl inte fram till allt för mycket på gruppmötet. Cheferna skulle ha något möte på måndag och efter det antar jag att vi får veta om någon får flytta på sig. Hoppas inte.

Så nu har jag 4 dagars ledigt, favorit i repris :)
Imorn tänkte jag faktiskt röra på fläsket, tänkte ut och försöka springa en bit. Eller det är vad jag tänker just nu iaf. Är det hemskt ute så låter jag bli.
Annars hoppas jag på att E är hemma i bra tid så jag kan åka ut till Chilli..

Det är nog dags att börja sola igen, är ju så satans blek. Får ju 1000:- i friskvårdcheck varje år och den kan jag spendera på solkort om jag vill, vissa spenderar dom på gymkort, jag lägger en liten del av dom på solkort.
Men nu ett tag har jag inte orkar gå till solariet, som kanske ligger 200 m åt fel håll påvägen hem.
Men det är väl dags igen då.


Blir nog sent i säng inatt, hade tänkt att ta igen någar dagars avsnitt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0