LOL

Åh herrejäklar.
Det kan vara väldigt kul att läsa gamla inlägg.
16.e Augusti 2010 (någon månad innan vi flyttade hit) skrev jag:
Jag känner redan nu att jag aldrig vill flytta därifrån. 
Haha, undra hur lång (kort) tid det tog innan jag ändrade den uppfattningen? Tills jag förstod hur dyrt det blev kanske. När räntan höjdes hela jäkla tiden? Jepp nånstans där.

Nu har jag råd, idag kan jag inte säga att jag inte har råd med lägenheten, för det har jag. Idag vill jag flytta för jag vill bo i större, för det kommer att bli nödvändigt en dag.
Ja en dag, då vi tänker skaffa mini E och L.
Jag vet att vi kan bo här ett tag även då.
Men skönast vore ju att flytta innan det.
Men men det dröjer ju ett tag till.
Så varför bekymra sig över det nu?!
Ja just det, det är ju jag. Jag bekymrar mig om det mesta i förtid.

Annars i mina gamla inlägg står det väldigt mycket om vikt, banta banta...
Jag har lyckats gå ner i vikt rejält en gång, från ca 69 till som lägst 53. Sen efter det har jag mestadels legat runt 54-56. Sen i somras har jag bara inte orkar bry mig lika mycket, säger gång på gång att nej nu jävlar ska jag vara hård igen. Men nööööh. Fast fortfarande inget godis på vardagar, där är jag hård.
Jag har inga problem att gå ner som 2 kg på kort tid, men oftast brukar jag vilja gå ner lite mer men orkar inte, eller känner mig helt enkelt nöjd när vågen står på 54 igen. För där är en vikt som jag trivs i.
Som sagt jag trivs med vikten(när jag väger 54), inte kroppen. Den är fortfarande Jello..

Nej usch, dags för lite sömn kanske. Försöker få svar av min halvt sovande sambo om vi ska åka till Vingåker imorn.. Lyckas inte såå bra..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0