Hrmm

Kan sakna rökandet ibland, tänker inte alls lika mycket på det längre, men vid vissa tillfällen så skulle jag vilja röka. Som nu, när jag fortfarande är vaken och inte kan sova, då skulle jag vilja röka. Jag är inte röksugen men vill ändå röka.. Meeen jag håller igen, 3 veckor på söndag. Så ännu mer light läsk ihelgen. Åh jag som är lite sugen på en öl eller ett glas vin. En annan gång.
Lär ju bli en ganska så trist helg, hatar ensamma kvällar.
Får väl ta och beställa tapeter, för ska vi göra det i E´s takt får vi vänta i flera månader till....

Undra när den här uttråkigheten(?) kommer ta slut. Jag vet inte vad jag ska göra åt den. Tror jag ska försöka få upp mamma och pappa snart. Vore trevligt.
Har tagit ledigt nästa helg men då ska E iväg till sthlm troligen. Helgen efter de kanske.

Men nu är det väl dags för sängen, ska bli så otroligt skönt med sovmorgon imorn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0