7.1

Har precis gråtit en skvätt till grey´s. Åh det är ju för himla bra.

Har jobbat idag, gick som vanligt, eller krånglade till det lite för mig själv men sånt löser sig alltid.
Vilade efter jobb as usual.
E är och hjälper till en vän och flyttar, misstänker att han mer dricker öl än flyttar. Haha..

Ikväll blev de tonfisksallad till middag, låter nyttigt men med lite chips efter så är det inte lika nyttigt längre, men det är helg.

Tänkte köra på en E stil som jag inte riktigt tror jag kommer klara av men kör väl på tills jag Måste städa undan.. Så jag städar undan om någon till Mig kommer på besök, och det dröjer nog ett tag.. Tyvärr tror jag nog säkert att jag kommer städa på tisdag när jag är ledig igen, men fan, någon gång måste han väl fatta att han själv borde städa undan? Är inte så fräscht att plocka snus bredvid sängen, eller varför inte i sängen?

Sitter titt som tätt inne på hemnet, men jag är nog ensam (nästan) om att ha en man som inte vill bo i hus. Okej vi har väl inte råd, enligt E kommer vi ändå aldrig ha råd heller. Positiva människa. Men jag vill faktiskt flytta snart. Men E vill Inte flytta, för det skulle ju bli såå jobbigt att använda benen eller cykla till stationen om vi inte bodde centralt... Men jag vill gärna inte bo i en tvåa när vi skaffar barn.
Jag tycker vi kan ta hit en mäklare och kollar vad han tror värdet är just nu på den, är den mindre värd eller lika mycket värd som vi köpte den för så får vi väl vänta lite. För att sälja med förlust fattar väl jag också att det vore jävligt dumt att göra.
Men vi kan ju inte alltid bo här i en tvåa för att han ska ha nära till stationen. Och en 3.a eller 4.a här är bajsdyrt. Och så jäkla bra tycker jag inte det är här egentligen, finns ju fan inte ens en affär direkt i närheten.

Det var dagen gnäll de...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0