6.1

Har precis fått i mig lite tacos och åh så gott det hade varit med en cigg efter.. Blähä!

Hur kommer det sig att när killar är sjuka, så blir dom fullkomligt handikappade, eller är det kanske bara min? Nu är ju inte E sjuk speciellt ofta som tur är. Men idag fick jag smått nog, jag tyckte att han kunde gjort tacosen för det är inte ett skit jobbigt medans jag gjorde salladen, nej men han är ju så sjuk. Jag fick minsann laga mat när jag var sjuk. Tycker han allmänt varit väldigt otacksam denna vecka. Ett tack vore ju inte för jävla illa att klämma ut.
Så det slutade med att han gav fan i att äta. Trist då.
Och sen kommer han och säger till mig: Det är okej om du är lite elak, du håller ju på att sluta röka. Say what?!
Jag skyller inte min tjurighet på att jag håller på att sluta, den skyller jag på dig för du är för jäkla lat och lite otacksam..


Idag har jag btw varit helt niktonfri. Känner mig riktigt duktig. Röksugen ibland men duktig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0