4.1

4 dagen som rökfri, det går helt okej. Humöret är lite sämre på morgon och kvällen, eller lite smått lättretlig är väl rätt ord. Märkte idag på jobbet när en person höll på att gnälla så kände jag bara att jag inte orkade med riktigt. Men jag saknar det lite. Men det får jag lov att strunta i.

Det pratas om på jobbet att folk från oss ska få flyttas över till pettersberg. Usch det är verkligen inget jag vill. Men jag fattade som om dom tar dom som kom sist in först. Då är det iaf några före.

Håller på att leta efter nya ljuslyktor, hittade denna från Ljuvali, men den verkar inte finnas inne :( Så imorn på min lediga dag tänkte jag åka ut till elund och hoppas hitta något där.

Men jag skulle gärna vilja ha något liknande, en större lykta plus två små kanske.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0