22.1

Vi tog en lång sovmorgon idag också. Skönt inför en 3 dagars vecka, muahaha, tog ju ledigt 3 dagar och är ledig enligt schema på torsdag. Ser fram emot lönen, den börjar bli saknad just nu. Ser inte fram emot fredagen och tandläkaren. Avskyr tandläkare, det gör bara ont att gå dit..

Skrev i mitt förra inlägg att jag kanske ville gå ut nästa helg, men nej det är jag inte alls sugen på. Testade att dricka lite vin och öl igår, bara ett glas av varje (kors i taket) och att jag blev ganska så röksugen. Så att dricka lite mer och en utgång skulle kanske inte passa så bra.

E velar och vill inte beställa den där tapetern innan han har sett hur den ser ut live, förståligt. Så vi får väl nästan ta och beställa hem ett prov från sidan som kostar 100:- då borde ju inte det kosta någon frakt kan iaf jag tycka. Men det gör det säkert.
Men sovrummet fick jag göra om :) haha, vi får väl helt enkelt vänta till helgen och se vad dom är omgjort..



Kommentarer
Hanne

Tack så mkt :)

Var det tapeten med skiffermönster ni ska få hem prov på? Den såg skitsnygg ut!

2012-01-22 @ 23:57:59
URL: http://villatretton.blogg.se/
Hanne

Haha, nä ibland e de knepigt o va två viljor :P

Så e de här me. Man får tjata o fjäska lite så brukar de gå ;) haha. Gonatt på dej!

2012-01-23 @ 00:21:48
URL: http://villatretton.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0