21.1

Dagens börjades med en lång skön sovmorgon. Ja sen gjorde vi faktiskt inte mycket mer förrän vi trodde vi skulle äta på Real som var stängt tills februari. Så vi åt på Fragolini istället. E´s mamma fyllde 60 år så vi var några stycken som var ute och åt. Och det var jättegott. Tog någon oxfile, så himla gott.
Sen hem hit för lite fika och presentöppning...

Efter alla åkt så gick E direkt. Ut på nästa utgång. Idag bryr jag mig inte, mer än att det är för jäkla tråkigt att vara ensam hemma 2 dagar i rad. Speciellt när jag vet att han kommer åka till sthlm nästa helg och sova över där. Inget jag får följa med på där heller.
Kanske någon som vill följa med mig ut här i vås istället. Eller kanske bara sitta hemma och dricka lite vin. Känner inte för någon karatefylla.
Eller så får E ge mig tillåtelse att beställa dom där tapeterna så kan jag tapetsera..

Skrev ju om att barbordet är på sin nya plats, varför har vi kommit på Nu att det skulle stå där? Blev ju så mycket bättre. Tror bordet kommer användas mer nu. Och platsen där det stod innan blev väldigt stort.
En kandelaber där i hörnet kommer bli skit fint!
Jag vet inte riktigt vart alla pengar ska komma ifrån, men får väl ta lite i taget.

Nej jag ska ta och titta klart på The day after tomorrow. Har sett den flera gånger, men tycker den är lika bra och spännande varje gång :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0