9.2 12

Tandläkaren gick ju bra, mina tänder mår ju faktiskt jäkligt bra eftersom jag inte har några hål. Det chockerar mig varje gång. Men dom vill dra ut mina översta visdomständer, vilket jag vetat sen innan. Och det är väl dags nu. Men först ett besök hos tandhygienisten. Sen får det dröja iaf någon månad innan dom får dra ut mina tänder. Är ju inte gratis att gå dit tyvärr..

Har precis ätit mat, kalorisnålt och gott. Här är sidan:
 http://www.recepten.se/recept/nasi_goreng.html?cid=2312128
Ska även vara lågt GI för er som håller på med den saken, fettsnålt också, så inget för er som håller på med lchf? I guess.. Är väl massa fett som gäller då?

Sugen på en weekend snart, fast vill ha lite mer värme först, till våren kanske. Vart ska man ta vägen då? London, Paris? Får väl se, först måste jag ju kolla så att E vill följa med :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0