snabbis

Är på jobbet igen. Vilken strulig sommar det har varit och jag har bara jobbat lite över en vecka. Sjukt folk hela tiden känns det som. En av dom fasta i personalen tyckte att vi fast anställda skulle ställa upp på helgerna när vi är lediga om någon är sjuk. Själv håller jag inte med, eller visst dom som gärna vill kan ju få göra det, men jag själv gör inte det. Och det handlar inte om att jag trivs eller inte. När jag är ledig vill jag vara ledig. Inget konstigt med det enligt mig. När jag jobbar så sover jag kasst om nätterna och det är mitt problem, så när jag är ledig behöver jag sova ut. Därför ska det heller inte behöva vara mitt problem om någon annan är sjuk på min lediga helg. 100% räcker för mig att jobba.
Nej nu är min lucka slut. Dags att jobba vidare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0