Med klorna ute..

Denna jäkla katt, Skilla. Idag så antingen hoppade hon på mig eller trillade ner på mig på morgonen, rätt på axeln(len?) Igår efter jobbet tog jag med mig datorn till sängen och kollade på Breivik domen, råkade slockna till och vaknade till av att Skilla troligen trillat ner rätt på datorn så den var stängd. Katten är lite baktung och så råkar hon hamna lite utanför hyllan med baken så trillar hon ner.. Jag lär ju aldrig få henne sluta hoppa upp där så jag kommer nog bli tvungen att ta bort den sen. Tillslut hamnar hon väl i huvudet och jag får klorna i ögonen, inte lika härligt.
 
Igår såg vi en film The five year engagement, bra film. Har precis beställt en sak till E som finns med i filmen, kul grej bara :) Och jag tänker tvinga honom bära den..
 
Nu har jag precis fått i mig lite räkor, är det ens värt det funderar jag på? Det är inte billigt, man skalar och skalar hur länge som helst, sen äter man upp dom små sakerna på några minuter. Och när man har gjort det är man inte mätt utan luktar bara förbannat illa. Kräftor är bättre, godare på alla sätt..
 
Nu ska jag se klart på Speedway gp, sen tänkte jag nog se ännu en film En oväntad vänskap, fått bra betyg på imdb.  Men jag lär väl hoppa in i duschen och få bort den där trevliga lukten från räkorna..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0