Make up..

Jag har väl skrivit om att jag fastnat för ebay? :) Precis köpt hem detta, gav bara 100:-, eftersom det än så länge har gått snabbare att beställa därigenom än att beställa från någon svensk sida som dessutom kostar mer så är ebay bättre. Ebay känns inte alls som tradera, här är det från mer butiker. Har fått hem både plånbok och väska men fortfarande inte katt trädet. Super nöjd med både plånbok och väska :)
Behöver nya ögonskuggor, så jag kan slänga ut de gamla jag har.
 
Varit rejält trött idag, efter jobbet slocknade jag flera timmar och förstod inte om det var morgon eller kväll när jag vaknade. Men det var tydligen kväll. Så det var bara att vakna och ställa sig och laga lite mat, köttfärssås och sallad blev det ikväll. Gjorde matschema för 3 veckor framåt igår, hittade mycket kalorisnåla recept på internet som inte verkar speciellt krångliga. Ska försöka hålla mig bra nu, nu vet jag ju att nästa helg i Vetlanda så är det ingen bantning, vem orkar bry sig på ett bröllop? Och alkohol kommer jag troligen dricka när jag har ledig helg, iaf under den lilla sommaren som är kvar. Sen kan jag hålla mig lugn ett tag... Tror jag ;)
 
Nu ska jag in i ebayvärlden igen.. Varför köpa dyra saker när det finns mycket billigare :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0