Lediga dag..

Den lediga dagen leder mot sitt slut. Städning och sovmorgon är avcheckat som vanligt.
Jag hoppas vi ska hinna till återbruket innan det stänger, "råkade" slänga med de otroligt fula klockorna som funnit sen förra ägaren. Undra om E märker något? :) Tyckte att båda har ändå lagt av så varför inte slängas, dom är för fula för att finnas ändå.. Skulle behöva gå igenom vårat förråd också, hade jag fått välja så hade jag kunnat slänga det mesta, med tanke på att det faktiskt inte finns här uppe så behövs det ju inte. Okej, förutom några julsaker och kanske minnen sen man var barn och mina ljussaker.. Haha!! Men här hemma är det jag som slänger och E den som ska spara, undra om det är han som är smålänning eller jag? Jag är slösa/slänga han är spara/spara. Tycker inte snål passar in på honom för han tänker mer ekonomiskt än snålt.
 
Ska väl ta på mig kläderna och invänta E..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0