Helgen över...

Det har faktiskt varit ganska så skönt att jobba kväll 2 dagar i rad, speciellt på helgen. Man slipper "hönshuset" på morgonen. Det som är mindre skönt är att behöva gå upp och jobba imorn.
 
E kom inte hem förrän runt 5 inatt, varför ska jag ha så svårt att sova när han inte är hemma, det är som min hjärna säger: Sov inte när han inte är hemma.. Sov enormt lite när han var borta i Ukraina, som tur var så var jag ju sjuk, om man nu kan kalla det tur. Men när jag åker iväg ensam som till Vetlanda så somnar jag utan problem..
 
När jag kom hem ikväll så hade han gjort fin middag, tack älskling för det :)
 
Nu måste jag börja knipa med maten på allvar igen, höll mig jäkligt bra med maten i 3 år, men nu lär vågen bara peka uppåt. Har alltså inte ställt mig på den än. Får fasen börja göra ett mat schema igen som för 3 år sen, annars kommer det säkert gå åt skogen..
 
Ska väl börja göra de där mat schemat och sen slänga mig i sängen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0