Ebay addicted..

Ebay är ett farligt ställe, jag har fastnat igen. Fast denna gången är det inte bara till mig själv, jag har köpt tacohållare till mamma och pappa, två saker till E, sen skor och jeggings till mig själv.
Var även ner på stan en sväng efter jobb, köpte mig lite skor som jag kan ha till jobbet. Sen lite underkläder och något läppglans från body shop, det luktade iaf gott.
Men skorna som jag köpte kommer jobbet betala, får skobidrag vartannat år.
 
Hoppas tacohållaren kommer tills fredag så jag kan ge dom det när dom kommer hit, annars får jag väl skicka det på posten. Dröjer nog ett tag innan nästa gång blir.
 
Ska försöka göra en tårta till helgen också, pinocchiotårta, försökte en gång innan men misslyckades, gjorde inte riktigt som man skulle. Men man måste göra fel för att lära sig. Men mina bakverk är inget att skryta med, jag kan tycka det är kul att baka ibland men ingen av mig eller E är några kakmänniskor. Sen vet jag att min pappa älskar sockerkaka och min mamma aldrig gör någon, kanske man ska försöka slänga ihop en sån också.. Får se om tiden och ork finns.
 
Imorn ska det sovas som aldrig förr. Bryr mig inte om ifall jag skulle sova bort hela dagen, jag vill bara sova. Förstår inte hur trött man kan vara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0