Det bidde klänningen..

Jepp jag köpte klänningen, är den ful, för lång, för stor eller för liten får den väl vara de då. Gav inte några massa pengar för den. Den ser fin ut på bild så jag litar på det. Shopping på internet är mycket roligare än att gå nere på stan och leta efter trista kläder. Har nog kommit in i en period då kläder inte är så super skoj, har såna lite fram och tillbaka. Men något som jag absolut skulle behöva är kläder att jobba i. Tshirts eller något, men när jag letat så hittar jag bara fula, eller såna som absolut inte är min smak. Nee får väl ta och leta efter några vanliga basic tshirts, finns väl på hm eller gina?
 
Min sambo är inte den bästa på att lyssna/leta, han skulle sätta på en maskin tvätt, jag sa att ta ALLT mitt vita, så jag trodde han gjorde det, frågade honom efter han satt på tvätten också om han tagit allt.. "Jaa, allt det jag hittade" Haha eller hur. Tittade igenom tvättkorgen och där såg jag minsann massor av MIN vita tvätt.. Inte snällt! Får väl köra på att han tvättar sin och jag min igen. Tycker det är lite löjligt men vafan, se till och tvätta bådas tvätt..
 
En dag till innan en dags ledigt. Sooooovmorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0