15/8

En dag kvar på jobbet och imorn slutar jag 13.45, LYX!
Tagit hem jobs appen igen, dags att kolla jobb IGEN, undra hur många gånger jag sagt/skrivit det?! Suck på mig själv.
 
Igår köpte vi oss en ny tv, en samsung smart tv. Lite större än den andra, men jag vill ha upp den lite högre, så nån gång framöver får jag väl leta efter någon tv bänk. Ljud ska också köpas, men det får nog E punga ut till att börja med.
 
Upptäckte häromdan när jag testade klänningen för 3.e gången att trosorna syns ju för faen igenom. Hur kan jag missat det de andra gångerna?! Men äsch ögonen ska ju vara på bruden som tur är.
Ska bli så kul, är så nyfiken på hur Natalie kommer se ut. Sen ska det bli kul att se nästan hela släkten igen. Det är ju inte allt för ofta det händer.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0