SEMESTER!!!

The day has arrived..
11 dagars semester. 2 dagar kvar till avfärd till ett förhoppningsvis varmare land.
Har hela veckan planerat att efter jobbet ska jag ta ett glas vin, tror ni jag var sugen efter jobbet? Icke!
Men jag ska nog allt få i mig ett om en liten stund.

Tyckte jag la mig i ganska så bra tid igårkväll, men jag vaknade skit trött. Nu när jag är förkyld (har inte gått över än nej) så snarkar jag, visst är det väl så att sömnen är sämre när man snarkar, eller är der bara något jag fått för mig?

Imorn ska det städas, packas och så måste jag skriva en "komihåg"lapp till Fanny som är så otroligt snäll och tar hand om hårbollarna. Någon sömn mellan lördag och söndag lär det inte bli, kommer åka ganska så sent på lördagsnatten.

Ser fram emot en vecka sol och bad (kanske bara i pool) lovade evelina att dricka öl och sola åt henne också :)
En vecka utan något måste, förutom att gå upp i tid, ingen jäkla sovmorgon till kl 11 iaf.

Nu kurrar det i magen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0