Ready to go!

Sådärja, allt är färdig packat.
Nu är jag redo att åka.
Det ska bara gå några timmar till innan vi måste åka ca 5 timmar till göteborg för att sen åka till Teneriffa :)
Jag tänkte försöka smygsova i bilen om E tillåter mig. Kan ju tyvärr inte åka med solglasögon mitt i natten, annars hade jag kunnat sova utan att han märker något..
Tar nog med mig min mini pc, så vi kan se på film på flyget. Helst sover jag genom hela resan men det tror jag knappast att jag kommer kunna göra. Brukar vara ganska så obekvämt efter ett tag.

Har städat mestadels av dagen. Var ut till elund en snabbis, men hittade inget alls på Tati. Så gick därifrån tomhänt. Hade velat ha en tjock tröja..

Vi hörs om en vecka när vi är tillbaka..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0