Projekt sovrum

Kan jag få bli helt frisk nu så jag kan få börja med sovrummet?
Vår säng är såld, en jobbarkompis ska köpa den vid lön.
Så jag letar ny säng efter resan.
Men nu börjar det allra roligaste, köpa nya småsaker till sovrummet.
Nya gardiner,ljuslyktor och andra småsaker.
Fast jag får inte glömma bort det allra tråkigaste, jag ska slipa två byråer.
Men när allt är färdigt tror jag det kan bli snyggt.
Men jag vet inte hur jag ska göra med väggarna, det kanske blir lite kallt med vita väggar i sovrummet?
Just nu är det åt sand/beige hållet på alla väggar utan bakom sängen som ska få en tapet..
Känner nu att det blir nog endel att göra om, fast jag gillar att göra om. För jag kommer nog bli ganska så ensam om att göra om och köpa nya saker. Men det får jag stå för, det är ju inte direkt att E kom med idén att göra om.

Okej in i småpryl och tapetvärlden.. Där trivs jag allt :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0