Gardiner..

Varje gång och jag menar verkligen varje gång jag ska köpa gardiner genom nätet så har jag nog gått igenom de flesta sidor som finns och hållt på att köpa och sen ångrat mig.
Jag är likadan idag. Fast nu tänker jag att gardinerna kanske kommer medans jag är borta och visst kan väl ingen hämta ut i mitt namn?
Hissgardiner är jag inne på, i shabby chic stil, jag vet att jag inte tyckte det passade med shabby här hemma men jag ångrar mig nog.
Letar även efter ljuslyktor (förstås) i husform eller vad man nu ska kalla det.

Något liknande som den här.
Hittade en söt på ellos men tror den skulle levereras i maj, dit orkar jag inte vänta..
Men sen kom jag på att nisses har/hade iaf massor med såna likande. Får ta en tripp dit sen.

Nu är det snart dags för bädden..
Stannar hemma imorn med, men på torsdag ska jag fan vara helt pigg igen.. Sådetså!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0