4.e April

Inatt blev det inte mycket sömn, tankar som snurrade i huvudet, frågor som jag ville ha svar på Igen. Jag kommer troligen ställa samma fråga flera gånger men det får han fan stå ut med.
För man får ta konsekvenserna i vad man har gjort.

Hälsade på ikea idag, vi har äntligen bytt ut våra tavlor i hallen, när vi var på Zakynthos så tyckte vi dom var skit fina, men när vi väl satt upp dom såg dom mest fjantiga ut.
Så nu blev det bara en vanlig från ikea, men det blev bra, passade bra tillsammans med det limegröna.


Tror mitt nästa projekt kommer bli sovrummet, vill gärna byta ut sängstommen. Egentligen skulle jag vilja ha en sånhär säng.

Men dom är inte gratis direkt. Så det kommer nog bli en vanlig sängstomme isf.

Men nu tycker jag att dagarna ska gå lite snabbare.. Har jag nämnt att jag längtar tills nästa söndag?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0