28.4

Så nu är båda byrå(na?) färdiga och inne i sovrummet. Råkar som vanligt slarvat på vissa ställen, men det orkar jag inte rätta till just nu..
Annars idag har vi blivit av med sängen. E har hjälpt en att flytta och är där och grillar just nu, jag åkte och solade istället och köpte med mig spicy hot med mig hem. Och nu ser jag på speedway.

Har tittat på massor av New Girl avsnitt, hon är så himla härlig, älskar hennes personlighet. Jag hoppas nästan lite på att hon och Nick ska bli tillsammans.

Har även tittat på nyaste Grey´s. Vet inte riktigt vad jag tycker att Christina ska göra, jag vet inte vad jag skulle gjort. Innan hade jag sagt att jag skulle dumpat på en gång, men det är inte så enkelt. Jag kanske skulle kunna förlåta, beroende helt på vad som hade hänt, men frågan är om jag någonsin skulle kunna glömma och gå vidare ifrån det. Jag har väldigt svårt för att glömma. Jag hoppas att jag slipper just den situationen. Räcker med dom jag haft.

Hopp, imorn ska sängen hämtas (ja det var ett jäkla tjat om säng) men jag tror att vi får vänta med tapet till nästa månad, tror det blir lite väl mycket pengar som försvinner annars. Eftersom E hjälper till så lite han bara kan (fast det är han som får åka med mig överallt så han hjälper på det sättet).

Nu ska jag fortsätta se på speedway. Crump och Hampel är favoriterna som vanligt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0