26.e Aprilo

Måste snart dra mig till bädden, blev sent igår natt, så sömnen behövs inatt.
Cyklade till dollarstore efter jobbet, fanns väldigt mycket saker där, trodde det skulle vara en mindre affär. Köpte iaf nya hissgardiner, hoppas på att dom ska kunna passa i sovrummet. Och sen lite andra småsaker. Billigt vart det iaf.

Den ena byrån står nu i sovrummet, vit och fin. E tycker att det kanske skär sig lite med färgen på väggarna. Oh nooo. Jag låter det nog vara tills allt det vita kommit in, lite lättare att se helheten då. Jag har egentligen ingen större lust att måla om väggarna, men jag vill ju få det fint :)

Har slipat och grundat byrå2, får måla klart den imorn så är den också klar till helgen.

På tal om annat. Jag önskar att mina föräldrar bodde lite närmare, inget nytt men det är så tråkigt när vi bor så långt ifrån varandra. Mamma och jag älskar inredning och försöker hjälpa varandra genom telefon, men det är inte speciellt enkelt.
Jag vill inte flytta till Vetlanda längre, den känslan har gått bort, men jag saknar mina föräldrar en hel del.

Natti natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0