Att vara 26..

Idag upptäckte jag att det var något dåligt att fylla 26. Nämligen när man ska åka tåg. Kan ju kosta det dubbla och man får inte ta sista minuten. Varför kan man inte få ta sista minuten? Tycker det är så sjukt! Att folk tar bilen istället för tåget är ju rätt självklart, det är ju så mycket billigare, speciellt om man åker fler.
Och ena sträckan som jag betalar över 500:- för så har jag inte någon säker plats om jag inte betalar 49:- till, VAFAN? En plats ska väl ändå ingå i priset? Nej SJ ni suger! Men eftersom jag inte har något val så måste jag åka med er ändå.. Med mig ska jag ha en teoribok.

Ja jag kom på idag att denna helgen vore ju perfekt att åka hem till Vetlanda på. E ska på jobb fest på lördag och ville nog gärna ha förfest i lägenheten( jag vill gärna inte vara med, det räckte att bli uttittad en gång) och pappa åker till Tyskland på fredag kvällen. Så jag och mamma kan hitta på något. Så jag ringde mamma och vi bestämde att jag skulle åka. Har världens bästa mamma.
Vi åker nog till Jkpg på fredag iaf :) Sen får vi se vad vi hittar på.

E är i sthlm idag, så jag passar på att tvättar, sen ska jag sno hans dator och se 3 avsnitt.. Men jag är inte speciellt förtjust i att sova ensam :(

Nehepp nu ska jag se Desp medans tvätten håller på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0