20.e Oktober

Usch vad svårt det är att komma upp på morgonen. Skulle behöva någon som står med en "speedwaytuta" 06.30, då skulle jag vakna minsann.. Men behöver bara gå upp imorn med, sen får jag lite sovmorgon på lördag och söndag. Men sen ska vi ut till Ikea och kika lite. Ska visa E spotlightsen som jag tycker vi ska köpa till hallen. Och sen leta mer saker till badrummet.

E gjorde någon uträkning på hur mycket mer i månaden jag kommer få när jag går upp i tid, och det var ju endel mer. Ni anar inte hur mitt huvud går runt nu, allt jag vill köpa. Åh, men ska fan försöka spara och först betala av mobilen, fast den betalar jag inte helt på en gång. Låter som jag får en massa mer pengar i månaden men så är det inte, fast det kommer ju göra skillnad.

Nu ska jag se klart på Lyxfällan och sen blir de duschen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0