.....

Åh vad jag längtar till den dagen vi flyttar till hus. Eller flyttar till större i huvudtaget. Helst hus, men det lär dröja. E är nog inte ens 1% sugen på det. Why?! Varför kan vi inte stå på samma punkt i livet i sånahär saker?
Är inne på hemnet och tittar på både hus och lgh, hittar jättefina och fräscha hus som kostar mindre än våran lägenhet, ETT HUS!!! Ligger förstås utanför Västerås, skulle kunna tänka mig att bo utanför Västerås, som jag känner just nu iaf. Kanske skulle kanske tycka annorlunda om jag bodde där.. Och körkort måste jag ju ha då också. Men det ska komma det också en dag.
Men jag får drömma vidare ett tag till. Men ett lägenhetsbyte borde väl inte behöva dröja såå länge till?!

Nej dags att lägga mig i ett mörkt rum, huvudvärken är tillbaka.. Yeeey!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0