25.11

Äntligen fredag, äntligen lön. En efterlängtad dag på flera sätt.
Fixade mammas och pappas julklapp efter jobb, har bara en sak att köpa, men det kan jag inte göra förrän vi åker hem.

Ikväll åt vi vårrullarna, super mums. Sen filmen jag skrev igår, inte lika bra som förväntat men ändå ganska så bra.
Nu har vi precis rotat igenom hela jäkla förrådet efter julsakerna, man tror man ställer dom på ett bra ställe så man ska komma åt dom till nästa jul, men lik förbannat har man ju flyttat omkring på ALLA saker innan nästa jul kommer. Så imorn ska de pyntas.

Ska snart sova, imorn står det shopping på listan. Först hälla sen elund, men där får jag gå runt själv, tänkte försöka leta reda på e´s present. Å sen ska ju han iväg på jobbfest med sitt jobb i Vås. Hoppas han sköter sig denna gången :) Men nu är ju jag hemma och då blir de då fan ingen som sover över.. Av den kvinnliga sorten iaf :D

Nehe om man skulle ta och dra sig till sängen kanske..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0