14.11

Varför är måndagar så hemska? Efter en ledig helg bordee man vara utvilad och pigg, men jag är nog som tröttast på måndagar. Alltid!

Åkte och handlade själv idag igen, en bra deal för oss. Jag tycker om att ta det lugnt och kolla runt, medans E hatar att handla och springer gärna maraton genom hela Maxi. Så att åka och handla själv är rätt skönt, bara jag har musik i öronen. Sen hämtar E upp mig när han slutat jobba.

Sitter och letar julklappar till mamma och pappa, på lördag är det ju bara 5 veckor kvar till julafton. Alltså är det bara 4 veckor kvar till vi åker hem till Vetlanda och firar jul i förväg.. Jag tycker redan nu det kommer bli en skit tråkig jul. Inte fira med mamma och pappa, fasen så trist! Det positiva är väl att jag får fira en liten del av julen med E. Tror jag ska försöka få sluta lite tidigare så jag är hemma eller vart jag nu kommer vara till Kalle Anka, en jul utan kalle anka funkar ju inte. Då kan jag skippa julen helt.. Men fan nu hoppade jag ju över det jag skulle skriva om :D Jag tror det får bli en Arsenal mugg till pappa och något mer kanske.. Till mamma tänkte jag leta efter en gigantisk kaffemugg och sen något plagg kanske..
E´s julklappar skriver jag inte om här och sen har jag inte den blekaste om vad jag ska hitta på till honom. Det problemet får jag ta dagen innan julafton med alla andra "sistaminuten" människor..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0