Segare än snigeln

Jag tror fan min mobil går snabbare än den här datorn, jag har haft den en dag och jag vill slänga den i marken redan.. ÅH! Men jag lär väl få leva med det, ett tag,tills jag blir rik. Då ska jag slänga den i marken och sen hoppa på den.. Aggressionsproblem, neeeerå!

Fick min sovmorgon, solade en stund innan jag blev uttråkad och gick ner till stan och sen hem igen.. Ungefär så har min dag sett ut. E kom hem en snabbis och åkte igen.

Jag funderar på vad man ska äta, jag har ingen som helst lust att laga mat egentligen, men jag måste väl de..

Var inne igår och tittade på hemnet, kollade lgh i gbg, var ju inte så värst mycket dyrare än här, och jag Tror jag tittade någorlunda centralt. Fanns en hel del som hade låga avgifter också. Lär väl fortsätta leta jobb till E :) För annars lär det ju inte bli av..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0