Ork int..

Gick in och kollade min faktura från telenor, som blev svinigt dyr, det visade sig att idioterna som snodde mobilen hann ringa för över 800:- anushögar.. Och sen försöker runktelenor göra så att jag ska betala för 3 nya simkort, att ett jävla simkort kostar 250:-? Så det var ju bara att prata med dom och säga att dom skulle plocka bort 2, först påstod hon att jag beställt 2 stycken på 2 dagar, då frågade jag henne varför jag skulle beställa 2 simkort på 2 dagar? Då klingade nog i huvudet hos henne också, så hon skulle plocka bort 500:- jävla nötter. Jag orkar inte med mer strul just nu. Jag hade mer än gärna tagit bort april och maj detta året. Vill inte tänka tanken på vad allt sammanlagt har kostat mig. Usch och fy säger jag bara..

Börjar fundera på om jag tagit sönder någon spegel? Men det kan jag inte komma på.. Undra när det ska vända?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0