Nojjig...

Lördag igen. Fredagen blev lugn, E hämtade hem det stora planket, eller rättare sagt J hämtade hem det :)
Så nu ska det bara målas sen kan det tas upp.

Idag har jag inte gjort något vettigt alls, har precis varit till affären och handlat lite gott till ikväll, F kommer förbi och grillar lite, någon öl ute sen kanske? :)

Usch vad jag är nojjig när det gäller Sture, vill ju att han ska bli frisk på en gång. Visst han är lite piggare än innan men jag tycker han ska bli som vanligt på en gång. Så istället går jag och oroar mig över att något är fel, trycker han på magen så som vetrinären bad mig göra. Men hittar ingen "bula". Han har ingen feber heller (ja jag var tvungen att ta tempen på kattstackaren, men äckligt nog verkade han tycka om det) vetrinären bad mig göra även det, jag gör exakt det hon bad mig göra.. Det enda som inte går lika bra är att få i honom fodertillskottet, det tycker han inte alls om. Jag får väl låta det gå några dagar, och förstå att det kanske tar ett tag innan han blir pigg igen, var ju bara några dagar sen allt hände.. Vetrinären lär väl se annars.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig ordning för kvällen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0